Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zamykający się obieg wewnętrzny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamykający się obieg wewnętrzny

    Zamieszczone przez kazik4x4
    ale jak chcesz pokonać przeszkodę trialowo, lub ruszyć pod górę, lub na luźnym podłożu to wtedy masz problem.
    dokładnie o takim samym ruszeniu mówię, tak jak na przedstawionym filmiku

    luźnie podłoże to już inna bajka, i nawet stały rozdział na otwartych dyfrach zatrzyma jak tylko 1 koło straci przyczepność

    [ Dodano: Sob 14 Sty, 12 16:15 ]


    od 56 sekundy

  • #2
    Zamykający się obieg wewnętrzny

    Witam
    Zaobserwowałem dziś dziwne zjawisko. Nadmuch miałem skierowany na szybe i nogi włączona klime i słyszałem ze tak jakby zamknął się obieg powietrza( jest to charakterystyczne głosniejszy szum w okolicy schowka pasażera) Gdy wyłączylem klimę obieg się otworzył było wyraźnie słychać. Przy ustawieniu na przednią szybę tego zjawiska nie zaobserwowałem. Moje auto o2FL klimatyzacja półautomatyczna climatic.

    Komentarz


    • #3
      a nie spryskiwałeś przypadkiem szyby?
      w chwili spryskania powinno się przełączyć automatycznie na obieg wewnętrzny, przynajmniej u mnie tak się dzieje.
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz


      • #4
        Nie, nie spryskiwałem

        Komentarz


        • #5
          Przy cofaniu jest to samo.
          A nie wiem czy przy nowych O2 FL nie ma czujnika nieczytstego powietrza - może jechałeś za jakims tirem, albo autobusem itp.
          Jesli napiszesz coś więcej okoliczności, to łatwiej będzie zgadywać.
          Pozdrawiam,
          Michał

          Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)

          Komentarz


          • #6
            toomasz, pytanie brzmi nastepująco jeśli był upał i dopiero co ruszyłeś to klima aby zwiększyć wydajność chłodzenia i szybciej schłodzić powinna zamknąć obieg wtedy nie dostaracza sie do elementów chłodzących gorącego powietrza z zewnątrz potem po pewnym czasie obieg powinien sie otworzyć

            co do ustawienia nawiewu na przednią szybe to z automatu otwiera sie obieg zamknięty tu chodzi o jak najszybsze pozbawione przez układ klimy wilgoci powietrze o odszrnienie szyby

            Komentarz


            • #7
              Chyba macie racje, bo nie zawsze to występuje, a zauwazylem ostatnio podczas upałów gdy ruszałem i włączyłem klime, a w aucie bylo jeszcze parno

              Komentarz


              • #8
                toomasz, to zupełniue prawidłowe działanie klimy jak pomogłem kliknij pomógł :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech

                Komentarz


                • #9
                  Sorry za odgrzanie tematu, ale zainteresowała mnie ta wypowiedź.

                  Zamieszczone przez Enriquez
                  a nie spryskiwałeś przypadkiem szyby?
                  w chwili spryskania powinno się przełączyć automatycznie na obieg wewnętrzny, przynajmniej u mnie tak się dzieje.
                  Enriquez - masz to w Climatic-u czy Climatronic-u ????

                  Komentarz


                  • #10
                    Climatic
                    Pozdrawiam
                    Marcin

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Enriquez
                      Climatic
                      Do tej pory żyłem w przekonaniu, że tę funkcje ma tylko climatronic.
                      Jak to włączyć?????

                      Komentarz


                      • #12
                        zapewne masz już włączone
                        Pozdrawiam
                        Marcin

                        Komentarz


                        • #13
                          Ja mam klimatronik w S1. Też mogę odpalić taki bajer? Nie lubię "zapachu" spryskiwacza w aucie. Można to zakodować vagiem?
                          Koniki są po to by je karmić

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Enriquez
                            zapewne masz już włączone
                            W tym sęk, że chyba nie.
                            Wlałem płyn z Lidla (dobry, ale okropnie śmierdzi) i sprawdzałem. Przy spryskiwaniu mam niezły zapaszek w kabinie. Sprawdzałem przy wszystkich położeniach pokrętła nawiewu.
                            Sam obieg wew. działa - jak wcisnę przycisk to się zamyka (inaczej chodzi dmuchawa i nie czuć zapachów z zewnątrz)

                            Dziwne, muszę poszukać jaki moduł za to odpowiada.

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: Zamykający się obieg wewnętrzny

                              Zamieszczone przez toomasz
                              Witam
                              Zaobserwowałem dziś dziwne zjawisko. Nadmuch miałem skierowany na szybe i nogi włączona klime i słyszałem ze tak jakby zamknął się obieg powietrza( jest to charakterystyczne głosniejszy szum w okolicy schowka pasażera) Gdy wyłączylem klimę obieg się otworzył było wyraźnie słychać. Przy ustawieniu na przednią szybę tego zjawiska nie zaobserwowałem. Moje auto o2FL klimatyzacja półautomatyczna climatic.
                              jesteś w 100% pewien ze był to obieg wewnętrzny a nie inne klapki od sterowania nawiewami ?

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez kowaltom99
                                Zamieszczone przez Enriquez
                                zapewne masz już włączone
                                W tym sęk, że chyba nie.
                                Wlałem płyn z Lidla (dobry, ale okropnie śmierdzi) i sprawdzałem. Przy spryskiwaniu mam niezły zapaszek w kabinie. Sprawdzałem przy wszystkich położeniach pokrętła nawiewu.
                                Sam obieg wew. działa - jak wcisnę przycisk to się zamyka (inaczej chodzi dmuchawa i nie czuć zapachów z zewnątrz)

                                Dziwne, muszę poszukać jaki moduł za to odpowiada.
                                u mnie jest to samo, płyn z Lidla fatalnie pachnie, az glowa boli. Wiec właczam recznie obieg wewnetrzny, bo sam sie na 100 % nie wlacza. Tez mam climatic, ktory na dodatek stuka i puka jak sie reguluje, ale to podobno normalne i TTTM....
                                1,9 TDI (BXE) tylko 4,3 l/100 (Skoda Superb and Seat Altea XL)

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez kowaltom99
                                  W tym sęk, że chyba nie.
                                  Wlałem płyn z Lidla (dobry, ale okropnie śmierdzi) i sprawdzałem. Przy spryskiwaniu mam niezły zapaszek w kabinie. Sprawdzałem przy wszystkich położeniach pokrętła nawiewu.
                                  Sam obieg wew. działa - jak wcisnę przycisk to się zamyka (inaczej chodzi dmuchawa i nie czuć zapachów z zewnątrz)

                                  Dziwne, muszę poszukać jaki moduł za to odpowiada.
                                  jest jeszcze dodatkowy czynnik do spełnienia aby włączył się obieg wewnętrzny , nie tylko wsteczny, spryskanie szyby czy czujnik "zapachowy" ale temp musi być =< 5sC , chociaż u mnie to działa do około 2sC na zewnątrz.
                                  O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    loru, To tak jak z odpaleniem sprężarki klimy. To miałoby sens... Poczekamy aż się ociepli. Jeśli u Was będzie śmigać, to i u siebie będę kombinować
                                    Koniki są po to by je karmić

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez Enriquez
                                      a nie spryskiwałeś przypadkiem szyby?
                                      w chwili spryskania powinno się przełączyć automatycznie na obieg wewnętrzny, przynajmniej u mnie tak się dzieje.
                                      a podświetla się w tym czasie przycisk obiegu wewnętrznego powietrza, gdy ta funkcja się włącza. :roll:
                                      Pozdrawiam Zbigniew // OI FL __ OII FL // SIMPLY CLEVER

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        temperatury podskoczyły i faktycznie potwierdzam, ze na wstecznym włącza się obieg wewnętrzny. Przycisk obiegu się nie podświetla. Przy spryskiwaniu u mnie się Og.Wy. nie włącza :-(
                                        1,9 TDI (BXE) tylko 4,3 l/100 (Skoda Superb and Seat Altea XL)

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          No to trochę odgrzeję ten temat.

                                          Mam O2 FL i wg instrukcji obsługi obieg wewnętrzny może być włączony na stałe lub w trybie AUTO. Problem w tym, ze na AUTO dziala tylko powyżej 5st C. W przypadku niższych temperatur już nie spełnia swojej funkcji i przy spryskiwaniu nie przelacza się na obieg wewnetrzny z automatu w zimie kiedy jest to najbardziej potrzebne to nie działa grrrrrr

                                          z biegiem wstecznym to tez troche takie kongo, bo kiedys sie to przelaczylo, ale zadnej analogii nie znalazlem.

                                          Czy ktos z o2 FL moze napisac jak to jest u niego ?? Moze trzeba cos dodatkowo zakodowac w sterowniku Klimatyzacji ??
                                          Pozdrawiam
                                          KuCyK

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Czy w tym co mam, tour klima ręczna , też zamyka obieg wewnętrz , przy cofaniu ?

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Panowie, nie bardzo rozumiem. Co ma bieg wsteczny do obiegu wewnętrznego? Jaki ma to sens?
                                              Koniki są po to by je karmić

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Panowie, nie bardzo rozumiem. Co ma bieg wsteczny do obiegu wewnętrznego? Jaki ma to sens?
                                                chodzi o to, zeby (w teorii) nie zaciagalo spalin do srodka

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez patrykL
                                                  Panowie, nie bardzo rozumiem. Co ma bieg wsteczny do obiegu wewnętrznego? Jaki ma to sens?
                                                  chodzi o to, zeby (w teorii) nie zaciagalo spalin do srodka
                                                  Dokładnie. Moja fabia też to ma.
                                                  Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                                  Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X